Novice, obvestila |
Rezultati ankete o kakovosti storitev Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije za 2022 |
|
|
Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko
dejavnost Republike (ARIS) je aprila letos 372 organizacij, prejemnic sredstev
ARIS v letu 2022 prosila, da izpolnijo anketo o kakovosti storitev ARIS.
Prejeli smo 106 izpolnjenih anket, predlogov izboljšav in
pohval. Večina uporabnikov, ki so sodelovali v anketi (99 %), je izrazila
splošno pozitivno oceno glede sodelovanja z ARIS. Rezultati ankete kažejo tudi
visoko stopnjo zadovoljstva z delom uslužbencev agencije, predvsem z njihovo
profesionalnostjo in pripravljenostjo pomagati uporabnikom.
Kako bi v splošnem ocenili sodelovanje z agencijo? (n = 106)
Koliko ste zadovoljni z delom uslužbencev agencije? Ocenite s številko od 1 do 3, pri čemer pomeni 1 najmanjše zadovoljstvo in 3 največje zadovoljstvo: (n = 110)
Med najpogostejšimi storitvami ARIS uporabniki navajajo
storitve v zvezi z raziskovalnimi projekti (70 %), raziskovalnimi programi (51
%), evidenco raziskovalnih organizacij (48 %), mladimi raziskovalci in
bilateralnimi projekti (39 %) ter storitve s področja stabilnega financiranja in
znanstvene publicistike (38 %).
Spletno stran ARIS uporabniki običajno uporabljajo v zvezi z
javnimi razpisi (34 %) oziroma mesečno (25 %) in tedensko (22 %).
Med komentarji uporabnikov se je največ pohval nanašalo na
profesionalno delo ARIS in pomoč javnih uslužbencev pri reševanju težav.
Uporabniki si želijo izboljšav pri delovanju informacijskega
sistema ARIS in optimizacijo portala Digital Forms. Smiselno bi bilo tudi, da bi
bili datumi razpisov fiksni in roki za oddajo prijav daljši.
Vsem uporabnikom storitev ARIS, ki so sodelovali v anketi, se
zahvaljujemo za odgovore. Veseli smo pozitivnih odzivov in pohval strokovnega
dela, prijaznosti in odzivnosti zaposlenih. Tudi v prihodnje bo naš trud
usmerjen v zagotavljanje visokega nivoja storitev za uporabnike. Zavedamo se
tudi, da svoje delovanje lahko še izboljšamo, zato bomo komentarje in predloge
uporabnikov, ki so bili izraženi v anketi, skrbno proučili ter se usmerili v
nadaljnje izboljšave.
|