Zakoni, predpisi, normativni akti |
Veljavni akti |
|
|
Pravilnik je bil v veljavi do 10.05.2013. Od 11.05.2013 velja nov
Pravilnik o delovanju stalnih in občasnih strokovnih
teles za področje raziskovalne dejavnosti.
Prejšnja objava: v veljavi
do 05.09.2011
Sprememba upoštevana v čistopisu:
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o delovanju stalnih in občasnih
strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti (Uradni list RS, št. 70/2011)
objavljen 05.09.2011, velja od 06.09.2011.
NEURADNO PREČIŠČENO BESEDILO
OPOZORILO
Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja zgolj informativni delovni
pripomoček, glede katerega organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
*Neuradno prečiščeno besedilo Pravilnika o delovanju stalnih in občasnih strokovnih
teles za področje raziskovalne dejavnosti obsega:
- Uradni list RS, št. 37/11, datum objave: 20.05.2011, veljavnost: 21.05.2011
- Uradni list RS, št. 70/11, datum objave: 05.09.2011, veljavnost: 06.09.2011
Pravilnik o delovanju stalnih in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti (neuradno prečiščeno besedilo št. 1) - v veljavi do 10.05.2013
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina in namen pravilnika)
(1) Ta pravilnik določa delovanje in organizacijo strokovnih teles kot svetovalnih
teles Znanstvenega sveta Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
(v nadaljnjem besedilu: ZSA) ter pogoje za imenovanje in razloge za izločitev članov
strokovnih teles. Pravilnik določa tudi postopek izogibanja konfliktu interesov
za člane ZSA in strokovnih teles.
(2) Namen pravilnika je zagotoviti pravno podlago za vzpostavitev ekspertnega
sistema Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (v nadaljnjem
besedilu: ARRS), ki omogoča strokovno korektno in neodvisno ocenjevanje prijav za
financiranje oziroma sofinanciranje (v nadaljnjem besedilu: (so)financiranje) raziskovalne
dejavnosti in podporne dejavnosti k tej dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: predmet
ocenjevanja) ter ocenjevanje poročil.
(3) Pomembna načela pri vzpostavitvi ekspertnega sistema so:
- celostna skrb za razvoj ved in področij, ki jo zagotavljajo ZSA in strokovna
telesa ARRS;
- ohranjanje specifike posameznih ved in področij, ki jo omogočajo pristojnosti
ZSA in strokovnih teles ZSA;
- ločena obravnava posameznih javnih razpisov in javnih pozivov (v nadaljnjem
besedilu: razpisi);
- ločitev recenzentskega dela in odločanja o (so)financiranju;
- zagotovitev zunanjih recenzij v sodelovanju z izbranimi tujimi agencijami,
na predlog strokovnih teles in po odločitvi ZSA, in sicer za razpise, kjer je
to smiselno;
- čim širši nabor kandidatov za člane strokovnih teles, sestavljen na predlog
raziskovalcev po znanstvenih vedah;
- člane strokovnih teles avtonomno imenuje ZSA;
- izogibanje konfliktu interesov.
(4) Strokovna telesa ARRS z usklajenim delovanjem omogočajo strokovno neoporečno
presojo o predmetih ocenjevanja.
II. STROKOVNA TELESA
2. člen
(vrste strokovnih teles)
Strokovna telesa ZSA so stalna in občasna strokovna telesa ter paneli. Kot ocenjevalci
sodelujejo tudi posamezniki (v nadaljnjem besedilu: recenzenti).
a) Stalna in občasna strokovna telesa
3. člen
(stalna in občasna strokovna telesa)
ZSA za izvajanje nalog iz svoje pristojnosti, ki so opredeljene v aktu o ustanovitvi
ARRS, predpisih ARRS in Statutu ARRS, imenuje stalna in občasna strokovna telesa.
4. člen
(stalno strokovno telo)
(1) Stalna strokovna telesa so znanstvenoraziskovalni sveti ved (v nadaljnjem
besedilu: ZSV), ki so:
- ZSV za naravoslovje;
- ZSV za tehniko;
- ZSV za medicino in zdravje;
- ZSV za biotehniko;
- ZSV za družboslovje;
- ZSV za humanistiko;
- ZSV za interdisciplinarne raziskave.
(2) Člane ZSV imenuje ZSA za dobo petih let tako, da njihovo število in znanstvena
ekspertiza omogočata pokrivanje vseh področij ARRS klasifikacije. Opredelitev področij
se ravna po mednarodni klasifikaciji OECD (Eurostat). ZSV ima od šest do dvanajst
članov.
5. člen
(naloge ZSV in naloge članov ZSV)
(1) Naloge ZSV so:
- spremlja in nadzoruje izvajanje v (so)financiranje sprejetih programov,
projektov in drugih oblik raziskovalne dejavnosti s področja ZSV v vseh fazah
njihovega poteka na podlagi letnih in zaključnih poročil o delu ter poročil
o porabljenih sredstvih (v nadaljnjem besedilu: ocenjevanje poročil), kar vključuje
tudi administrativno strokovni vidik, ki ga izvaja ARRS;
- izdaja priporočila za ZSA k predlogu prednostnega seznama prijav raziskovalnih
in infrastrukturnih programov;
- daje mnenje na zaprosilo občasnega strokovnega telesa k strokovni oceni
na področju (so)financiranja mednarodne znanstvene literature in baz podatkov
oziroma dodatna pojasnila k predlogu prednostnega seznama osrednjih specializiranih
informacijskih centrov (v nadaljnjem besedilu: OSIC) glede njihove strokovne
ocene;
- pripravlja poročila o rezultatih in učinkih raziskovalnih programov in projektov
ter drugih oblik znanstveno raziskovalne dejavnosti;
- po zaključenih ocenjevalnih postopkih pripravi predloge izboljšanja predpisov
ARRS in metodologije ocenjevanja;
- daje pobude za razvoj raziskovalne dejavnosti na svojem področju;
- določa in dopolnjuje sezname bibliografskih baz podatkov, znanstvenih revij
in mednarodnih založb, ki se uporabljajo pri kategorizaciji znanstvenih publikacij;
iz bibliografskih baz podatkov izloča publikacije, ki ne ustrezajo znanstvenim
kriterijem; določa in dopolnjuje sezname znanstvenih zbirk, korpusov in znanstvenih
arhivov, ki se upoštevajo pri vrednotenju raziskovalne uspešnosti. Skupaj z
Institutom informacijskih znanosti (v nadaljnjem besedilu: IZUM) določi postopke
ugotavljanja zaključenih enot v navedenih zbirkah;
- opravlja druge naloge za zagotavljanje skladnega razvoja znanstvene vede,
ki so v okviru pristojnosti ZSV.
(2) Naloge članov ZSV so:
- ocenjujejo letna in zaključna poročila;
- sodelujejo z OSIC pri presoji ustreznosti razvrstitve znanstvenih del po
tipologiji Kooperativnega "online" bibliografskega sistema in servisov (v nadaljnjem
besedilu: COBISS).
6. člen
(naloge predsednika ZSV)
Delo ZSV vodi predsednik. Naloge predsednika ZSV so:
- pripravlja, sklicuje in vodi sestanke strokovnega telesa, na katere lahko
vabi tudi vodje raziskovalnih skupin, vodje raziskovalnih programov in projektov
ter raziskovalce;
- koordinira delo strokovnega telesa v skladu s predpisi ARRS;
- strokovno usmerja delovanje ZSV;
- pripravlja poročila o delu iz pristojnosti ZSV;
- opravlja druge naloge v skladu z usmeritvami ZSA.
7. člen
(občasno strokovno telo)
(1) Občasno strokovno telo imenuje ZSA za izvedbo ocenjevanja prijav, prispelih
na razpis, oziroma za izvrševanje drugih nalog iz svoje pristojnosti.
(2) Občasna strokovna telesa so:
- Strokovno telo za ocenjevanje mentorjev mladih raziskovalcev;
- Strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih programov;
- Strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih projektov;
- Strokovno telo za opremo;
- Strokovno telo za uveljavljene raziskovalce iz tujine;
- Strokovno telo za mednarodne projekte, ki so bili pozitivno ocenjeni, niso
pa bili izbrani za financiranje;
- Strokovno telo za znanstvene sestanke;
- Strokovno telo za mednarodno znanstveno literaturo in baze podatkov,
- Strokovno telo za osrednje specializirane informacijske centre.
(3) Občasna strokovna telesa za ocenjevanje mentorjev mladih raziskovalcev, za
ocenjevanje raziskovalnih programov in za ocenjevanje raziskovalnih projektov so
imenovana za izvedbo posameznega razpisa oziroma ocenjevalnega postopka. Ostala
občasna strokovna telesa iz prejšnjega odstavka so imenovana za obdobje štirih let.
(4) ZSA lahko imenuje tudi občasna strokovna telesa za opravljanje drugih nalog
iz svoje pristojnosti in jim določi obdobje delovanja.
8. člen
(naloge občasnega strokovnega telesa)
(1) Naloge občasnega strokovnega telesa so:
- izvaja evalvacijske postopke za posamezen razpis ali drug ocenjevalni postopek
in ocenjuje prijave, prispele na razpis. Rezultat dela je predlog prednostnega
seznama prijav vključno s predlogom višine finančnih sredstev, ki ga posreduje
v obravnavo ZSA;
- sodeluje pri oblikovanju in obravnavanju gradiv iz svojih pristojnosti;
- pripravlja poročila iz svojega strokovnega področja za ZSA;
- ima v celotni fazi ocenjevanja funkcijo poročevalca (rapporteurja);
- po potrebi sodeluje z ZSV;
- opravlja druge naloge v skladu s svojim strokovnim področjem.
(2) Podrobna področja dela posameznih občasnih strokovnih teles so opredeljena
v sklepih o imenovanju strokovnih teles.
9. člen
(naloge predsednika oziroma namestnika predsednika)
Naloge predsednika oziroma namestnika predsednika občasnega strokovnega telesa
so:
- sklicuje in vodi sestanke strokovnega telesa;
- koordinira delo strokovnega telesa v skladu s predpisi ARRS;
- strokovno usmerja delovanje strokovnega telesa;
- pripravlja poročila o delu iz pristojnosti strokovnega telesa;
- opravlja druge naloge v skladu s sklepi ZSV in usmeritvami ZSA.
10. člen
(imenovanje članov stalnih in občasnih strokovnih teles)
(1) Nabor potencialnih članov stalnih in občasnih strokovnih teles je sestavljen
iz predlogov raziskovalcev. K podajanju in usklajevanju predlogov za člane ZSV za
posamezno vedo oziroma področje ARRS povabi raziskovalce po znanstvenih vedah oziroma
disciplinah.
(2) Člane ZSV imenuje ZSA izmed kandidatov, ki jih predlagajo raziskovalci s
področja znanstvenih ved. Predsednika ZSV imenuje ZSA na predlog Slovenske akademije
znanosti in umetnosti (SAZU), namestnika predsednika ZSV pa imenuje ZSV izmed svojih
članov. SAZU poda predlog v dveh mesecih po pozivu, sicer ZSA imenuje predsednika
ZSV izmed članov ZSV.
(3) Predsednika, namestnika predsednika in člane občasnih strokovnih teles imenuje
ZSA pred vsakokratnim začetkom izvajanja ocenjevalnih postopkov oziroma ob začetku
mandata na predlog ZSV in po svoji presoji.
(4) Seznam članov stalnih in občasnih strokovnih teles se objavi po imenovanju
na spletnih straneh ARRS.
11. člen
(kriteriji in pogoji za imenovanje članov stalnih in občasnih
strokovnih teles)
(1) Kandidati za imenovanje na mesto predsednika, namestnika predsednika in člana
strokovnega telesa morajo izkazovati znanstveno ali strokovno odličnost tako, da
izpolnjujejo pogoje za vodjo temeljnega ali aplikativnega raziskovalnega projekta,
kar ne velja nujno za predsednika, namestnika predsednika in člane strokovnega telesa
za mednarodno znanstveno literaturo in baze podatkov. Kazalci znanstvene in strokovne
uspešnosti so podrobneje opredeljeni v predpisu ARRS, ki ureja postopke (so)financiranja,
ocenjevanja in spremljanja izvajanja raziskovalne dejavnosti.
(2) Strokovno telo za mednarodno znanstveno literaturo in baze podatkov sestavljajo
predsednik, namestnik predsednika in po en član za vsako znanstveno vedo, en predstavnik
IZUM in en predstavnik Narodne in univerzitetne knjižnice.
(3) Sestava stalnih strokovnih teles mora zagotoviti pokrivanje področij znotraj
ved in zagotavljati institucionalno uravnoteženost ter ustrezno tematsko zastopanost.
(4) Sestava občasnega strokovnega telesa mora pokrivati vse znanstvene vede oziroma
področja, iz katerih prihaja predmet ocenjevanja vključno z interdisciplinarno tematiko.
(5) Sestava stalnih in občasnih strokovnih teles mora zagotavljati zastopanost
obeh spolov in sicer na način, da bo v okviru znanstvenih ved zagotovljena najmanj
tretjinska zastopanost vsakega spola, z izjemo tehniških ved, kjer mora biti zagotovljena
najmanj petina predstavnikov vsakega spola.
(6) ZSA s sklepom o imenovanju določi predsednika, namestnika predsednika in
člane stalnih in občasnih strokovnih teles, njihove naloge in trajanje mandata.
12. člen
(razrešitev članov stalnih in občasnih strokovnih teles)
(1) Predsednik, namestnik predsednika in član stalnega ali občasnega strokovnega
telesa so lahko razrešeni pred potekom časa, za katerega so imenovani. ZSA razreši
predsednika, namestnika predsednika oziroma člana strokovnega telesa, če:
- sam zahteva razrešitev;
- pri svojem delu ne ravna po predpisih ali neutemeljeno ne izvršuje nalog
določenih v sklepu o imenovanju oziroma v tem pravilniku;
- s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči večjo škodo ali če zanemarja
ali malomarno opravlja svoje naloge tako, da nastanejo ali bi lahko nastale
hujše motnje na raziskovalnem področju;
- je imenovan za predstojnika visokošolskega zavoda ali članice univerze ali
direktorja javnega ali zasebnega raziskovalnega zavoda ali za člana upravnega
odbora ARRS in ZSA;
- nastopi konflikt interesov.
(2) ZSA mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi seznaniti predsednika, namestnika
predsednika oziroma člana stalnega ali občasnega strokovnega telesa z razlogi za
razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi.
(3) Sklep o razrešitvi predsednika, namestnika predsednika oziroma člana stalnega
ali občasnega strokovnega telesa sprejme ZSA istočasno s sklepom o imenovanju novega
predsednika, namestnika predsednika oziroma člana stalnega ali občasnega strokovnega
telesa.
b) Recenzenti in panel
13. člen
(nabor in naloge recenzentov)
(1) Recenzenti so lahko slovenski ali tuji državljani.
(2) Nabor recenzentov ARRS v čim večji meri pridobi v mednarodno dostopnih bazah
izjemnih raziskovalcev (na primer najbolj citirani avtorji v Web of Science, Scopus),
na podlagi pogodb s tujimi izbranimi agencijami oziroma na podlagi meddržavnih dogovorov
in predlogov raziskovalcev. Nabor recenzentov enkrat letno dopolnijo s svojimi predlogi
tudi ZSV.
(3) ZSA določi za posamezni razpis iz nabora recenzentov predlog recenzentov,
na podlagi katerega občasno strokovno telo imenuje recenzente.
(4) Seznam recenzentov, ki so sodelovali pri ocenjevanju, se objavi ob koncu
leta po abecednem redu za določeno leto, za vse ocenjevalne postopke skupaj na spletnih
straneh ARRS. Seznam je razdeljen na dva dela, in sicer na seznam recenzentov znanstvene
uspešnosti in seznam recenzentov razvojno strokovne uspešnosti. Področje njihovega
dela je zaupno.
(5) Naloga recenzentov je izdelava ocene za posamezni predmet ocenjevanja, skladno
s predpisi ARRS, razpisom in metodologijo.
14. člen
(kriteriji in pogoji za imenovanje recenzenta)
(1) Kandidat za recenzenta mora izkazovati znanstveno ali strokovno odličnost
tako, da izpolnjuje pogoje za vodjo temeljnega ali aplikativnega raziskovalnega
projekta. Ta pogoj ne velja nujno za recenzente razvojno strokovne uspešnosti. Kazalci
znanstvene in strokovne uspešnosti so podrobneje opredeljeni v predpisu ARRS,
ki ureja postopke (so)financiranja, ocenjevanja in spremljanja izvajanja raziskovalne
dejavnosti.
(2) Izpolnjevanje pogojev za tujega recenzenta se določi kvalitativno. Občasno
strokovno telo pri imenovanju recenzenta upošteva mednarodno primerljive podatke,
kot so na primer: objave v uglednih mednarodnih revijah; H-indeks; citate; ustanovo,
v kateri je zaposlen; ustanove, ki so ga predlagale.
15. člen
(razrešitev recenzenta)
(1) Recenzent je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan,
če:
- sam zahteva razrešitev;
- pri svojem delu ne ravna po predpisih ali neutemeljeno ne izvršuje nalog
določenih v sklepu o imenovanju oziroma v tem pravilniku;
- se v teku postopka ocenjevanja ugotovi, da izbira recenzenta glede na predmet
ocenjevanja ni bila ustrezna;
- nastopi konflikt interesov.
(2) Sklep o razrešitvi recenzenta sprejme občasno strokovno telo istočasno s
sklepom o imenovanju novega recenzenta.
16. člen
(panel)
(1) Pri razpisih se za izvedbo ocenjevanja veljavnih prijav, prispelih na razpis,
lahko oblikuje panel. Panel sestavljajo člani občasnega strokovnega telesa in tuji
recenzenti, ki jih je najmanj toliko kot članov strokovnega telesa. Člane panela
iz vrst recenzentov, ki jih predlaga občasno strokovno telo, imenuje direktor. Na
panelu kot opazovalec sodeluje tudi predstavnik ustreznega ZSV, ki ga izmed sebe
določijo člani tega sveta.
(2) Podrobneje so naloge panela določene v predpisu ARRS, ki ureja postopke (so)financiranja,
ocenjevanja in spremljanja izvajanja raziskovalne dejavnosti.
III. IZJAVA O NEPRISTRANSKOSTI IN KONFLIKT INTERESOV
17. člen
(izjava o ravnanju z dokumenti in nepristranskosti)
(1) Člani in predsednik ZSA, predsednik, namestnik predsednika in člani stalnih
in občasnih strokovnih teles ter recenzenti po imenovanju podpišejo izjavo o ravnanju
z dokumenti in izjavo o nepristranskosti (v nadaljnjem besedilu: izjava), ki je
priloga tega pravilnika.
(2) Z izjavo se podpisniki zavežejo, da bodo z dokumenti, ki so posredovani v
ocenjevanje (vloge, poročila itd.), ravnali kot s podatki s stopnjo tajnosti "INTERNO",
zato ne bo dovoljeno reproduciranje ali drugačno razširjanje dokumentacije.
(3) Možne pristranskosti, ki izhajajo iz zaposlitvenega (ista raziskovalna, programska
ali projektna skupina) stika in raziskovalnega (soavtorstvo pri objavljenih člankih)
stika, so navedene primeroma v izjavi o nepristranskosti pri delu.
(4) Recenzenti morajo izjavo podpisati ob vsakem javnem razpisu, katerega vloge
ocenjujejo.
18. člen
(konflikt interesov)
(1) Za predsednika, namestnika predsednika, člana stalnega in občasnega strokovnega
telesa in recenzenta ne sme biti imenovan predstojnik visokošolskega zavoda, samostojnega
visokošolskega zavoda ali članice univerze, direktor javnega raziskovalnega zavoda,
član upravnega odbora ARRS in ZSA.
(2) Če je predsednik, namestnik predsednika, član občasnega strokovnega telesa
ali član panela v neposrednem sorodstvenem ali zaposlitvenem ali raziskovalnem stiku
z raziskovalcem, ki sodeluje s predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja, se
mora izločiti iz postopka in o tem pisno, preko direktorja ARRS, obvestiti predsednika
ZSA. Recenzent v takem primeru le pisno obvesti direktorja ARRS.
(3) Iz postopka ocenjevanja se mora predsednik, namestnik predsednika, član občasnega
strokovnega telesa, član panela ali recenzent izločiti, če sam sodeluje s predmetom
ocenjevanja v postopku ocenjevanja. O tem mora predsednik, namestnik predsednika,
član občasnega strokovnega telesa, član panela pisno, preko direktorja ARRS, obvestiti
predsednika ZSA. Recenzent o tem le pisno obvesti direktorja ARRS.
(4) Če predsednik ZSA meni, da povezave iz drugega odstavka ne morejo bistveno
vplivati na nepristranskost njegovega dela v ocenjevalnem postopku, mu to pisno
sporoči. V primeru, ko predsednik ZSA meni, da bi povezave lahko vplivale na nepristranskost
njegovega dela, odloči o zamenjavi.
19. člen
(konflikt interesov za člane ZSV)
(1) Če je predsednik, namestnik predsednika ali član stalnega strokovnega telesa
v ožjem sorodstvenem (zakonski oziroma zunajzakonski partner, otroci, posvojenci,
starši, posvojitelji) ali zaposlitvenem oziroma raziskovalnem stiku z raziskovalcem,
ki sodeluje v postopku ocenjevanja poročil ali če sam sodeluje s predmetom ocenjevanja
v postopku ocenjevanja poročil, mora o tem pisno, preko direktorja ARRS, seznaniti
ZSV.
(2) V primeru, ko ZSV ugotovi, da obstaja konflikt interesov iz prvega odstavka
tega člena, odloči o zamenjavi ocenjevalca poročil izmed ostalih članov ZSV, katerih
raziskovalno področje je najbližje področju programa ali projekta, katerega poročilo
se ocenjuje. Če med člani ZSV ni drugega ocenjevalca za ustrezno področje, lahko
ZSV pooblasti za ocenjevanje raziskovalca, ki ni član ZSV vendar izpolnjuje pogoje
za člana ZSV in je strokovnjak za to področje te ni v konfliktu interesov.
20. člen
(1) Vprašanje konflikta interesov po tem pravilniku ARRS preverja z notranjo
revizijo v izbranih primerih praviloma enkrat letno .
(2) Pritožbe v zvezi s konfliktom interesov rešuje upravni odbor ARRS.
21. člen
(konflikt interesov za člane ZSA)
V skladu s splošnimi akti ARRS za izvrševanje javnih pooblastil, ki urejajo ocenjevanje
in spremljanje izvajanje raziskovalne dejavnosti, ima ZSA pod določenimi pogoji
in v določenem obsegu možnost spreminjanja in dopolnjevanja predloga prednostnega
seznama prijav na razpise, ki ga pripravi strokovno telo. Če je predsednik ali član
ZSA v ožjem sorodstvenem ali zaposlitvenem oziroma raziskovalnem stiku z raziskovalcem,
ki sodeluje s predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja ali če sam sodeluje s
predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja ali če je raziskovalec, ki sodeluje
s predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja, član upravnega odbora ARRS, take
dopolnitve oziroma spremembe član ZSA ne sme predlagati, oziroma ZSA take spremembe
in dopolnitve predloga prednostnega seznama prijav z njegove strani ne upošteva.
IV. PLAČILO TER ADMINISTRATIVNA IN STROKOVNA DELA
22. člen
(plačilo)
(1) Za izvedbo s tem pravilnikom določenih nalog so predsedniki, namestniki,
člani strokovnih teles in recenzenti upravičeni do ustreznega plačila v obliki sejnin,
potnih stroškov in plačila po podjemnih ter avtorskih pogodbah.
(2) Višina plačila iz prejšnjega odstavka se določa na podlagi internega akta
ARRS, ki ureja plačila za strokovno delo recenzentov in članov strokovnih teles
ARRS. Sklep o plačilu sprejme direktor ARRS.
23. člen
(administrativna in strokovna dela)
Administrativna in strokovna dela za potrebe strokovnih teles in recenzentov
zagotavlja ARRS.
Pravilnik o delovanju stalnih in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne
dejavnosti ( Uradni list RS, št. 37/2011) vsebuje naslednjo prehodno in končni določbi:
"V. PREHODNA IN KONČNI DOLOČBI
24. člen
Strokovna telesa in recenzenti, imenovani pred uveljavitvijo tega pravilnika,
nadaljujejo svoje delo do konca svojega mandata.
25. člen
(prenehanje veljavnosti pravilnika)
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o delovanju stalnih
in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti št. 0071-19/2006/1,
sprejet na seji Upravnega odbora ARRS dne 17.03.2006 in 13.4.2006.
26. člen
(začetek veljavnosti pravilnika)
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike
Slovenije. ".
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika delovanju stalnih in občasnih
strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti ( Uradni list RS, št. .........)
vsebuje naslednjo končno določbo:
" 3. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike
Slovenije.".
Priloga:
- Izjava o ravnanju z dokumenti in izjava o nepristranskosti:
|