| 
              
              
                | Zakoni, predpisi, normativni akti |  
                | Veljavni akti |  
                |  |  |  Pravilnik je bil v veljavi do 05.09.2011. Od 06.09.2011 velja nov
Pravilnik o 
delovanju stalnih in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne 
dejavnosti.  Prejšnja objava: v 
veljavi do 20.05.2011
 
 Na podlagi 43. člena Zakona 
o raziskovalni in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06-uradno 
prečiščeno besedilo, 61/06-ZDru-1, 112/07 in 9/11) in 16. člena
Sklepa o ustanovitvi Javne 
agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 
123/03 in 105/10) ter predhodno danem soglasju ministra za visoko šolstvo, 
znanost in tehnologijo št. 0076-206/2010/11 z dne 8.4.2011 je
Upravni odbor Javne agencije 
za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije na 5. seji dne 19.04.2011 sprejel
 Pravilnik o delovanju stalnih in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti - v veljavi do 05.09.2011
1. člen  (vsebina in namen pravilnika)  (1) Ta pravilnik določa delovanje in organizacijo strokovnih teles kot 
svetovalnih teles Znanstvenega sveta Javne agencije za raziskovalno dejavnost 
Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ZSA) ter pogoje za imenovanje in 
razloge za izločitev članov strokovnih teles. Pravilnik določa tudi postopek 
izogibanja konfliktu interesov za člane ZSA in strokovnih teles.  (2) Namen pravilnika je zagotoviti pravno podlago za vzpostavitev ekspertnega 
sistema Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (v 
nadaljnjem besedilu: ARRS), ki omogoča strokovno korektno in neodvisno 
ocenjevanje prijav za financiranje oziroma sofinanciranje (v nadaljnjem 
besedilu: (so)financiranje) raziskovalne dejavnosti in podporne dejavnosti k tej 
dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: predmet ocenjevanja) ter ocenjevanje poročil.
 (3) Pomembna načela pri vzpostavitvi ekspertnega sistema so:  
	celostna skrb za razvoj ved in področij, ki jo zagotavljajo ZSA in 
	strokovna telesa ARRS; -ohranjanje specifike posameznih ved in področij, ki jo omogočajo 
	pristojnosti ZSA in strokovnih teles ZSA; ločena obravnava posameznih javnih razpisov in javnih pozivov (v 
	nadaljnjem besedilu: razpisi); ločitev recenzentskega dela in odločanja o (so)financiranju; zagotovitev zunanjih recenzij v sodelovanju z izbranimi tujimi 
	agencijami, na predlog strokovnih teles in po odločitvi ZSA, in sicer za 
	razpise, kjer je to smiselno; čim širši nabor kandidatov za člane strokovnih teles, sestavljen na 
	predlog raziskovalcev po znanstvenih vedah; člane strokovnih teles avtonomno imenuje ZSA; izogibanje konfliktu interesov.  (4) Strokovna telesa ARRS z usklajenim delovanjem omogočajo strokovno 
neoporečno presojo o predmetih ocenjevanja.  II. STROKOVNA TELESA  2. člen  (vrste strokovnih teles)  Strokovna telesa ZSA so stalna in občasna strokovna telesa ter paneli. Kot 
ocenjevalci sodelujejo tudi posamezniki (v nadaljnjem besedilu: recenzenti).  a) Stalna in občasna strokovna telesa  3. člen  (stalna in občasna strokovna telesa) ZSA za izvajanje nalog iz svoje pristojnosti, ki so opredeljene v aktu o 
ustanovitvi ARRS, predpisih ARRS in Statutu ARRS, imenuje stalna in občasna 
strokovna telesa.  4. člen  (stalno strokovno telo) (1) Stalna strokovna telesa so znanstvenoraziskovalni sveti ved (v nadaljnjem 
besedilu: ZSV), ki so:  
	ZSV za naravoslovje; ZSV za tehniko; ZSV za medicino in zdravje; ZSV za biotehniko; ZSV za družboslovje; ZSV za humanistiko; ZSV za interdisciplinarne raziskave.  (2) Člane ZSV imenuje ZSA za dobo petih let tako, da njihovo število in 
znanstvena ekspertiza omogočata pokrivanje vseh področij ARRS klasifikacije. 
Opredelitev področij se ravna po mednarodni klasifikaciji OECD (Eurostat). ZSV 
ima od šest do dvanajst članov.  5. člen  (naloge ZSV in naloge članov ZSV)  (1) Naloge ZSV so: 
	spremlja in nadzoruje izvajanje v (so)financiranje sprejetih programov, 
	projektov in drugih oblik raziskovalne dejavnosti s področja ZSV v vseh 
	fazah njihovega poteka na podlagi letnih in zaključnih poročil o delu ter 
	poročil o porabljenih sredstvih (v nadaljnjem besedilu: ocenjevanje 
	poročil), kar vključuje tudi administrativno strokovni vidik, ki ga izvaja 
	ARRS; izdaja priporočila za ZSA k predlogu prednostnega seznama prijav 
	raziskovalnih in infrastrukturnih programov; daje mnenje na zaprosilo občasnega strokovnega telesa k strokovni oceni 
	na področju (so)financiranja mednarodne znanstvene literature in baz 
	podatkov oziroma dodatna pojasnila k predlogu prednostnega seznama osrednjih 
	specializiranih informacijskih centrov (v nadaljnjem besedilu: OSIC) glede 
	njihove strokovne ocene; pripravlja poročila o rezultatih in učinkih raziskovalnih programov in 
	projektov ter drugih oblik znanstveno raziskovalne dejavnosti; po zaključenih ocenjevalnih postopkih pripravi predloge izboljšanja 
	predpisov ARRS in metodologije ocenjevanja;daje pobude za razvoj raziskovalne dejavnosti na svojem področju; določa in dopolnjuje sezname bibliografskih baz podatkov, znanstvenih 
	revij in mednarodnih založb, ki se uporabljajo pri kategorizaciji 
	znanstvenih publikacij; iz bibliografskih baz podatkov izloča publikacije, 
	ki ne ustrezajo znanstvenim kriterijem; določa in dopolnjuje sezname 
	znanstvenih zbirk, korpusov in znanstvenih arhivov, ki se upoštevajo pri 
	vrednotenju raziskovalne uspešnosti. Skupaj z Institutom informacijskih 
	znanosti (v nadaljnjem besedilu: IZUM) določi postopke ugotavljanja 
	zaključenih enot v navedenih zbirkah; opravlja druge naloge za zagotavljanje skladnega razvoja znanstvene 
	vede, ki so v okviru pristojnosti ZSV.  (2) Naloge članov ZSV so:  
	ocenjujejo letna in zaključna poročila; sodelujejo z OSIC pri presoji ustreznosti razvrstitve znanstvenih del po 
	tipologiji Kooperativnega "online" bibliografskega sistema in servisov (v 
	nadaljnjem besedilu: COBISS).  6. člen  (naloge predsednika ZSV)  Delo ZSV vodi predsednik. Naloge predsednika ZSV so:  
	pripravlja, sklicuje in vodi sestanke strokovnega telesa, na katere 
	lahko vabi tudi vodje raziskovalnih skupin, vodje raziskovalnih programov in 
	projektov ter raziskovalce; koordinira delo strokovnega telesa v skladu s predpisi ARRS; strokovno usmerja delovanje ZSV; pripravlja poročila o delu iz pristojnosti ZSV; opravlja druge naloge v skladu z usmeritvami ZSA.  7. člen  (občasno strokovno telo)  (1) Občasno strokovno telo imenuje ZSA za izvedbo ocenjevanja prijav, 
prispelih na razpis, oziroma za izvrševanje drugih nalog iz svoje pristojnosti.
 (2) Občasna strokovna telesa so:  
	Strokovno telo za ocenjevanje mentorjev mladih raziskovalcev; Strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih programov; Strokovno telo za ocenjevanje raziskovalnih projektov; Strokovno telo za opremo; Strokovno telo za uveljavljene raziskovalce iz tujine; Strokovno telo za mednarodne projekte, ki so bili pozitivno ocenjeni, 
	niso pa bili izbrani za financiranje; Strokovno telo za znanstvene sestanke; Strokovno telo za mednarodno znanstveno literaturo in baze podatkov, 
	Strokovno telo za osrednje specializirane informacijske centre.  (3) Občasna strokovna telesa za ocenjevanje mentorjev mladih raziskovalcev, 
za ocenjevanje raziskovalnih programov in za ocenjevanje raziskovalnih projektov 
so imenovana za izvedbo posameznega razpisa oziroma ocenjevalnega postopka. 
Ostala občasna strokovna telesa iz prejšnjega odstavka so imenovana za obdobje 
štirih let.  (4) ZSA lahko imenuje tudi občasna strokovna telesa za opravljanje drugih 
nalog iz svoje pristojnosti in jim določi obdobje delovanja.  8. člen  (naloge občasnega strokovnega telesa)  (1) Naloge občasnega strokovnega telesa so:  
	izvaja evalvacijske postopke za posamezen razpis ali drug ocenjevalni 
	postopek in ocenjuje prijave, prispele na razpis. Rezultat dela je predlog 
	prednostnega seznama prijav vključno s predlogom višine finančnih sredstev, 
	ki ga posreduje v obravnavo ZSA; sodeluje pri oblikovanju in obravnavanju gradiv iz svojih pristojnosti; 
	pripravlja poročila iz svojega strokovnega področja za ZSA; ima v celotni fazi ocenjevanja funkcijo poročevalca (rapporteurja); po potrebi sodeluje z ZSV; opravlja druge naloge v skladu s svojim strokovnim področjem.  (2) Podrobna področja dela posameznih občasnih strokovnih teles so 
opredeljena v sklepih o imenovanju strokovnih teles.  9. člen  (naloge predsednika oziroma namestnika predsednika) 
 Naloge predsednika oziroma namestnika predsednika občasnega strokovnega 
telesa so:  
	sklicuje in vodi sestanke strokovnega telesa; koordinira delo strokovnega telesa v skladu s predpisi ARRS; strokovno usmerja delovanje strokovnega telesa; pripravlja poročila o delu iz pristojnosti strokovnega telesa; opravlja druge naloge v skladu s sklepi ZSV in usmeritvami ZSA.  10. člen  (imenovanje članov stalnih in občasnih strokovnih teles)
 (1) Nabor potencialnih članov stalnih in občasnih strokovnih teles je 
sestavljen iz predlogov raziskovalcev. K podajanju in usklajevanju predlogov za 
člane ZSV za posamezno vedo oziroma področje ARRS povabi raziskovalce po 
znanstvenih vedah oziroma disciplinah.  (2) Člane ZSV imenuje ZSA izmed kandidatov, ki jih predlagajo raziskovalci s 
področja znanstvenih ved. Predsednika ZSV imenuje ZSA na predlog Slovenske 
akademije znanosti in umetnosti (SAZU), namestnika predsednika ZSV pa imenuje 
ZSV izmed svojih članov. SAZU poda predlog v dveh mesecih po pozivu, sicer ZSA 
imenuje predsednika ZSV izmed članov ZSV.  (3) Predsednika, namestnika predsednika in člane občasnih strokovnih teles 
imenuje ZSA pred vsakokratnim začetkom izvajanja ocenjevalnih postopkov oziroma 
ob začetku mandata na predlog ZSV in po svoji presoji.  (4) Seznam članov stalnih in občasnih strokovnih teles se objavi po 
imenovanju na spletnih straneh ARRS.  11. člen  (kriteriji in pogoji za imenovanje članov stalnih in 
občasnih strokovnih teles) (1) Kandidati za imenovanje na mesto predsednika, namestnika predsednika in 
člana strokovnega telesa morajo izkazovati znanstveno ali strokovno odličnost 
tako, da izpolnjujejo pogoje za vodjo temeljnega ali aplikativnega 
raziskovalnega projekta, kar ne velja nujno za predsednika, namestnika 
predsednika in člane strokovnega telesa za mednarodno znanstveno literaturo in 
baze podatkov. Kazalci znanstvene in strokovne uspešnosti so podrobneje 
opredeljeni v predpisu ARRS, ki ureja postopke (so)financiranja, ocenjevanja in 
spremljanja izvajanja raziskovalne dejavnosti.  (2) Strokovno telo za mednarodno znanstveno literaturo in baze podatkov 
sestavljajo predsednik, namestnik predsednika in po en član za vsako znanstveno 
vedo, en predstavnik IZUM in en predstavnik Narodne in univerzitetne knjižnice.
 (3) Sestava stalnih strokovnih teles mora zagotoviti pokrivanje področij 
znotraj ved in zagotavljati institucionalno uravnoteženost ter ustrezno tematsko 
zastopanost.  (4) Sestava občasnega strokovnega telesa mora pokrivati vse znanstvene vede 
oziroma področja, iz katerih prihaja predmet ocenjevanja vključno z 
interdisciplinarno tematiko.  (5) Sestava stalnih in občasnih strokovnih teles mora zagotavljati 
zastopanost obeh spolov in sicer na način, da bo v okviru znanstvenih ved 
zagotovljena najmanj tretjinska zastopanost vsakega spola, z izjemo tehniških 
ved, kjer mora biti zagotovljena najmanj petina predstavnikov vsakega spola.  (6) ZSA s sklepom o imenovanju določi predsednika, namestnika predsednika in 
člane stalnih in občasnih strokovnih teles, njihove naloge in trajanje mandata.
 12. člen (razrešitev članov stalnih in občasnih strokovnih teles)
 (1) Predsednik, namestnik predsednika in član stalnega ali občasnega 
strokovnega telesa so lahko razrešeni pred potekom časa, za katerega so 
imenovani. ZSA razreši predsednika, namestnika predsednika oziroma člana 
strokovnega telesa, če:  
	sam zahteva razrešitev; pri svojem delu ne ravna po predpisih ali neutemeljeno ne izvršuje nalog 
	določenih v sklepu o imenovanju oziroma v tem pravilniku; s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči večjo škodo ali če 
	zanemarja ali malomarno opravlja svoje naloge tako, da nastanejo ali bi 
	lahko nastale hujše motnje na raziskovalnem področju; je imenovan za predstojnika visokošolskega zavoda ali članice univerze 
	ali direktorja javnega ali zasebnega raziskovalnega zavoda ali za člana 
	upravnega odbora ARRS in ZSA; nastopi konflikt interesov.  (2) ZSA mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi seznaniti predsednika, 
namestnika predsednika oziroma člana stalnega ali občasnega strokovnega telesa z 
razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi.  (3) Sklep o razrešitvi predsednika, namestnika predsednika oziroma člana 
stalnega ali občasnega strokovnega telesa sprejme ZSA istočasno s sklepom o 
imenovanju novega predsednika, namestnika predsednika oziroma člana stalnega ali 
občasnega strokovnega telesa.  b) Recenzenti in panel  13. člen  (nabor in naloge recenzentov) (1) Recenzenti so lahko slovenski ali tuji državljani.  (2) Nabor recenzentov ARRS v čim večji meri pridobi v mednarodno dostopnih 
bazah izjemnih raziskovalcev (na primer najbolj citirani avtorji v Web of 
Science, Scopus), na podlagi pogodb s tujimi izbranimi agencijami oziroma na 
podlagi meddržavnih dogovorov in predlogov raziskovalcev. Nabor recenzentov 
enkrat letno dopolnijo s svojimi predlogi tudi ZSV.  (3) ZSA določi za posamezni razpis iz nabora recenzentov predlog recenzentov, 
na podlagi katerega občasno strokovno telo imenuje recenzente.  (4) Seznam recenzentov, ki so sodelovali pri ocenjevanju, se objavi ob koncu 
leta po abecednem redu za določeno leto, za vse ocenjevalne postopke skupaj na 
spletnih straneh ARRS. Seznam je razdeljen na dva dela, in sicer na seznam 
recenzentov znanstvene uspešnosti in seznam recenzentov razvojno strokovne 
uspešnosti. Področje njihovega dela je zaupno.  (5) Naloga recenzentov je izdelava ocene za posamezni predmet ocenjevanja, 
skladno s predpisi ARRS, razpisom in metodologijo.  14. člen  (kriteriji in pogoji za imenovanje recenzenta)  (1) Kandidat za recenzenta mora izkazovati znanstveno ali strokovno odličnost 
tako, da izpolnjuje pogoje za vodjo temeljnega ali aplikativnega raziskovalnega 
projekta. Ta pogoj ne velja nujno za recenzente razvojno strokovne uspešnosti. 
Kazalci znanstvene in strokovne uspešnosti so podrobneje opredeljeni v predpisu 
ARRS, ki ureja postopke (so)financiranja, ocenjevanja in spremljanja izvajanja 
raziskovalne dejavnosti.  (2) Izpolnjevanje pogojev za tujega recenzenta se določi kvalitativno. 
Občasno strokovno telo pri imenovanju recenzenta upošteva mednarodno primerljive 
podatke, kot so na primer: objave v uglednih mednarodnih revijah; H-indeks; 
citate; ustanovo, v kateri je zaposlen; ustanove, ki so ga predlagale.  15. člen  (razrešitev recenzenta)  (1) Recenzent je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan, 
če:  
	sam zahteva razrešitev; pri svojem delu ne ravna po predpisih ali neutemeljeno ne izvršuje nalog 
	določenih v sklepu o imenovanju oziroma v tem pravilniku; se v teku postopka ocenjevanja ugotovi, da izbira recenzenta glede na 
	predmet ocenjevanja ni bila ustrezna; nastopi konflikt interesov.  (2) Sklep o razrešitvi recenzenta sprejme občasno strokovno telo istočasno s 
sklepom o imenovanju novega recenzenta.  16. člen (panel)  (1) Pri razpisih se za izvedbo ocenjevanja veljavnih prijav, prispelih na 
razpis, lahko oblikuje panel. Panel sestavljajo člani občasnega strokovnega 
telesa in tuji recenzenti, ki jih je najmanj toliko kot članov strokovnega 
telesa. Člane panela iz vrst recenzentov, ki jih predlaga občasno strokovno 
telo, imenuje direktor. Na panelu kot opazovalec sodeluje tudi predstavnik 
ustreznega ZSV, ki ga izmed sebe določijo člani tega sveta.  (2) Podrobneje so naloge panela določene v predpisu ARRS, ki ureja postopke 
(so)financiranja, ocenjevanja in spremljanja izvajanja raziskovalne dejavnosti.
 III. IZJAVA O NEPRISTRANSKOSTI IN KONFLIKT INTERESOV 
 17. člen  (izjava o ravnanju z dokumenti in nepristranskosti) 
 (1) Člani in predsednik ZSA, predsednik, namestnik predsednika in člani 
stalnih in občasnih strokovnih teles ter recenzenti po imenovanju podpišejo 
izjavo o ravnanju z dokumenti in izjavo o nepristranskosti (v nadaljnjem 
besedilu: izjava), ki je priloga tega pravilnika.  (2) Z izjavo se podpisniki zavežejo, da bodo z dokumenti, ki so posredovani v 
ocenjevanje (vloge, poročila itd.), ravnali kot s podatki s stopnjo tajnosti 
"INTERNO", zato ne bo dovoljeno reproduciranje ali drugačno razširjanje 
dokumentacije.  (3) Možne pristranskosti, ki izhajajo iz zaposlitvenega (ista programska ali 
projektna skupina) stika in raziskovalnega (soavtorstvo pri objavljenih člankih) 
stika, so navedene primeroma v izjavi o nepristranskosti pri delu. (4) 
Recenzenti morajo izjavo podpisati ob vsakem javnem razpisu, katerega vloge 
ocenjujejo.  18. člen (konflikt interesov)  (1) Za predsednika, namestnika predsednika, člana stalnega in občasnega 
strokovnega telesa in recenzenta ne sme biti imenovan predstojnik visokošolskega 
zavoda, samostojnega visokošolskega zavoda ali članice univerze, direktor 
javnega raziskovalnega zavoda, član upravnega odbora ARRS in ZSA.  (2) Če je predsednik, namestnik predsednika, član občasnega strokovnega 
telesa ali član panela v neposrednem sorodstvenem ali zaposlitvenem ali 
raziskovalnem stiku z raziskovalcem, ki sodeluje s predmetom ocenjevanja v 
postopku ocenjevanja, se mora izločiti iz postopka in o tem pisno, preko 
direktorja ARRS, obvestiti predsednika ZSA. Recenzent v takem primeru le pisno 
obvesti direktorja ARRS.  (3) Iz postopka ocenjevanja se mora predsednik, namestnik predsednika, član 
občasnega strokovnega telesa, član panela ali recenzent izločiti, če sam 
sodeluje s predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja. O tem mora predsednik, 
namestnik predsednika, član občasnega strokovnega telesa, član panela pisno, 
preko direktorja ARRS, obvestiti predsednika ZSA. Recenzent o tem le pisno 
obvesti direktorja ARRS.  (4) Če predsednik ZSA meni, da povezave iz drugega odstavka ne morejo 
bistveno vplivati na nepristranskost njegovega dela v ocenjevalnem postopku, mu 
to pisno sporoči. V primeru, ko predsednik ZSA meni, da bi povezave lahko 
vplivale na nepristranskost njegovega dela, odloči o zamenjavi.  19. člen (konflikt interesov za člane ZSV)  (1) Če je predsednik, namestnik predsednika ali član stalnega strokovnega 
telesa v ožjem sorodstvenem (zakonski oziroma zunajzakonski partner, otroci, 
posvojenci, starši, posvojitelji) ali zaposlitvenem oziroma raziskovalnem stiku 
z raziskovalcem, ki sodeluje v postopku ocenjevanja poročil ali če sam sodeluje 
s predmetom ocenjevanja v postopku ocenjevanja poročil, mora o tem pisno, preko 
direktorja ARRS, seznaniti ZSV.  (2) V primeru, ko ZSV ugotovi, da obstaja konflikt interesov iz prvega 
odstavka tega člena, odloči o zamenjavi ocenjevalca poročil izmed ostalih članov 
ZSV, katerih raziskovalno področje je najbližje področju programa ali projekta, 
katerega poročilo se ocenjuje.  20. člen  (1) Vprašanje konflikta interesov po tem pravilniku ARRS preverja z notranjo 
revizijo v izbranih primerih praviloma enkrat letno.  (2) Pritožbe v zvezi s konfliktom interesov rešuje upravni odbor ARRS.  21. člen  (konflikt interesov za člane ZSA)  V skladu s splošnimi akti ARRS za izvrševanje javnih pooblastil, ki urejajo 
ocenjevanje in spremljanje izvajanje raziskovalne dejavnosti, ima ZSA pod 
določenimi pogoji in v določenem obsegu možnost spreminjanja in dopolnjevanja 
predloga prednostnega seznama prijav na razpise, ki ga pripravi strokovno telo. 
Če je predsednik ali član ZSA v ožjem sorodstvenem ali zaposlitvenem oziroma 
raziskovalnem stiku z raziskovalcem, ki sodeluje s predmetom ocenjevanja v 
postopku ocenjevanja ali če sam sodeluje s predmetom ocenjevanja v postopku 
ocenjevanja ali če je raziskovalec, ki sodeluje s predmetom ocenjevanja v 
postopku ocenjevanja, član upravnega odbora ARRS, take dopolnitve oziroma 
spremembe član ZSA ne sme predlagati, oziroma ZSA take spremembe in dopolnitve 
predloga prednostnega seznama prijav z njegove strani ne upošteva.  IV. PLAČILO TER ADMINISTRATIVNA IN STROKOVNA DELA  22. člen  (plačilo)  (1) Za izvedbo s tem pravilnikom določenih nalog so predsedniki, namestniki, 
člani strokovnih teles in recenzenti upravičeni do ustreznega plačila v obliki 
sejnin, potnih stroškov in plačila po podjemnih ter avtorskih pogodbah.  (2) Višina plačila iz prejšnjega odstavka se določa na podlagi internega akta 
ARRS, ki ureja plačila za strokovno delo recenzentov in članov strokovnih teles 
ARRS. Sklep o plačilu sprejme direktor ARRS.  23. člen  (administrativna in strokovna dela)  Administrativna in strokovna dela za potrebe strokovnih teles in recenzentov 
zagotavlja ARRS.  V. PREHODNA IN KONČNI DOLOČBI  24. člen  Strokovna telesa in recenzenti, imenovani pred uveljavitvijo tega pravilnika, 
nadaljujejo svoje delo do konca svojega mandata.  25. člen  (prenehanje veljavnosti pravilnika)  Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o delovanju 
stalnih in občasnih strokovnih teles za področje raziskovalne dejavnosti št. 
0071-19/2006/1, sprejet na seji Upravnega odbora ARRS dne 17.03.2006 in 
13.4.2006.  26. člen  (začetek veljavnosti pravilnika)  Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike 
Slovenije.  Št. 007-14/2010-4 Ljubljana, 19.04.2011
 EVA 2010-1647-0006
 Dr. Peter Venturini, predsednik Upravnega odbora ARRS
 Objavljeno v Ur.l. RS št. 37/2011, z dne 20.05.2011. Priloga:
	Izjava o ravnanju z dokumenti in izjava o nepristranskosti:  
	
   |