Raziskovalni programi |
Razpisi in pozivi |
|
|
Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije,
Bleiweisova cesta 30, 1000 Ljubljana, na podlagi 11. in 67.a člena
Pravilnika o postopkih (so)financiranja in ocenjevanja ter spremljanju izvajanja
raziskovalne dejavnosti (Uradni list RS, št. 52/16, 79/17, 65/19 in 78/20; v
nadaljevanju: pravilnik o postopkih), 22.a člena
Pravilnika o koncesiji za izvajanje javne službe na področju raziskovalne
dejavnosti (Uradni list RS, št. 48/03, 20/14, 56/16 in 67/17; v
nadaljevanju: pravilnik o koncesijo), v zvezi s 15. členom
Zakona o raziskovalni
in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06-uradno prečiščeno besedilo 1,
61/06-ZDru-1, 112/07, 9/11, 57/12-ZPOP-1A, 21/18-ZNOrg in 9/19) ter na podlagi
Metodologije ocenjevanja
prijav za razpise, št. 6319-2/2013-38 z dne 5. 6. 2017 – uradno prečiščeno
besedilo, 6319-2/2013-39 z dne 11. 12. 2017, 6319-2/2013-40 z dne 22. 1. 2018,
6319-2/2013-41 z dne 1. 2. 2018, 6319-2/2013-42 z dne 19. 2. 2018,
6319-2/2013-43 z dne 5. 3. 2018, 6319-2/2013-44 z dne 14. 5. 2018,
6319-2/2013-45 z dne 20. 6. 2018, 6319-2/2013-46 z dne 9. 7. 2018,
6319-2/2013-47 z dne 17. 8. 2018, 6319-2/2013-48 z dne 18. 10. 2018,
6319-2/2013-49 z dne 19. 11. 2018, 6319-2/2013-50 z dne 17.12. 2018,
6319-2/2013-51 z dne 4. 2. 2019, 6319-2/2013-52 z dne 18. 2. 2019,
6319-2/2013-53 z dne 13. 5. 2019, 6319-2/2013-54 z dne 14. 10. 2019,
6319-2/2013-55 z dne 28. 10. 2019, 6319-2/2013-56 z dne 2. 12. 2019,
6319-2/2013-57 z dne 3. 2. 2020 in 6319-2/2013-58 z dne 18. 5. 2020
ter, objavlja
Javni poziv za oddajo prijav za povečanje financiranja raziskovalnih programov v zvezi s pandemijo COVID-19
- Naziv in naslov uporabnika proračunskih sredstev
Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike
Slovenije, Bleiweisova cesta 30, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: agencija).
- Predmet javnega poziva
Predmet Javnega poziva za oddajo prijav za povečanje
financiranja raziskovalnih programov v zvezi s pandemijo COVID-19 (v
nadaljevanju: javni poziv) je dodatno financiranje raziskovalnih programov
za izvajanje javne službe na področju raziskovalne dejavnosti z namenom
razvoja novih spoznaj, ki bodo pripomogla k obvladovanju, zdravljenju in
preprečevanju COVID-19, in sicer na naslednjih petih tematikah, ki so
razvrščene v dve skupini tematik:
- prva skupina tematik (tematiki A in B):
Tematika A:
Epidemiološki, bazični in klinični aspekti SARS-CoV-2, COVID-19
in pridruženih bolezni
Opis tematike A:
Medicina je v prvi liniji boja proti COVID-19. Pokazala se je njena moč
pri obvladovanju epidemije, zdravljenju in diagnostiki. Vendar so se
pokazale tudi pomanjkljivosti, ki jih bo potrebno v primeru novih
epidemij zmanjšati oziroma odpraviti. Strokovnjaki za viruse in virusne
bolezni ter za njihovo diagnostiko, zdravljenje in preprečevanje morajo
natančno osvetliti povzročitelja in dogodke v gostitelju v času okužbe,
in s tem povečati možnosti vpliva na potek in izid bolezni ter njenega
preprečevanja. Osnovni namen tega tematskega sklopa je proučevanje
genetskih značilnosti in patogeneze SARS-CoV-2, načinov prenosa in
širjenja okužbe ter spoznavanje dejavnikov, ki vplivajo na potek in
zdravljenje COVID-19. Pri tem so pomembne tudi imunološke raziskave, ki
omogočajo določevanje imunskega statusa okuženih oseb ter prepoznavanje
bolnikov s težko obliko COVID-19. V slovenskem prostoru so prisotne
raziskovalne skupine, ki so se na osnovi svojih dosedanjih raziskav in
poznavanja delovanja znanih cepiv in terapevtikov na druge viruse,
sposobne vključiti v raziskave njihovega delovanja na SARS-CoV-2, kakor
tudi v raziskave in razvoj novih cepiv in terapevtikov in njihovo
testiranje na živalskih in celičnih modelih.
Tematika B:
Diagnostični, terapevtski in preventivni pristopi pri
obvladovanju COVID-19
Opis tematike B:
Čeprav so diagnostični COVID-19 testi na razpolago,
je glede na obseg pandemije in potreb nujen razvoj novih tehnologij za
hitro detekcijo virusa in sistemov, ki vključujejo genetske in serološke
COVID-19 diagnostične teste in identifikacijo novih diagnostičnih
markerjev. Razumevanje molekularnih osnov/mehanizmov delovanja
SARS-CoV-2 in patologije bolezni predstavlja temelj za raziskave in
razvoj cepiv in terapevtikov. V danih razmerah imajo povsod prednost
raziskave in razvoj cepiv/terapevtikov z večjo možnostjo hitre klinične
aplikacije in zahtevajo multidisciplinarni pristop. Pomemben aspekt pri
obvladovanju COVID-19 predstavlja tudi poznavanje zaščitnih materialov
in razvoj specialne medicinske opreme. Tako kot razvoj cepiv in
terapevtikov s čim večjo možnostjo hitre uporabe v kliniki, tudi te
vrste raziskav zahtevajo sodelovanje kliničnih oddelkov in različnih
laboratorijev z bazičnimi in aplikativnimi raziskavami. K diagnostiki
lahko prispevajo tudi inovativne slikovne in druge fizikalne tehnike.
- druga skupina tematik (tematike C, D in E):
Tematika C:
Empirične raziskave in modeliranje obnašanja ljudi ob ukrepih
omejevanja stikov
Opis tematike C:
Omejevanje stikov je glavni način nadzorovanja epidemije
COVID 19, ki ga bo v nadaljevanju potrebno v obliki, ki čim manj posega v
normalno življenje, vzdrževati do priprave cepiva ali odkritja zdravila.
Zato so potrebne raziskave odnosa ljudi do ukrepov, njihovih navad in
zbiranje podatkov, tudi takih, pridobljenih z uporabo informacijske
tehnologije in iz obstoječih podatkovnih baz ob striktnem upoštevanju
zakonodaje. Matematično modeliranje stikov in mreženja ljudi lahko bistveno
prispeva k smiselnim ukrepom za omejevanje epidemije.
Tematika D:
Primerjalna analiza kriznih strategij, politik in ukrepov oblasti v
odzivu na pandemijo COVID-19 ter njihovih rezultatov v evropskih državah in
globalno
Opis tematike D:
Države in njihove oblasti so se na različne načine, z
različnimi kriznimi strategijami, politikami in ukrepi (na različnih ravneh
in področjih) odzvale na pandemijo COVID-19, različni pa so bili tudi uspehi
in rezultati teh strategij, politik in ukrepov. Ključni cilji raziskovanja
so ugotoviti (zlasti s primerjalnim raziskovanjem – študije primerov,
primerjalne študije), kakšne so bile specifične okoliščine v posameznih
državah, katere okoliščine in zakaj so vplivale na izbrane pristope,
strategije, politike in ukrepe, kako so bili ti pristopi strategije,
politike in ukrepi zasnovani in oblikovani, kakšno je bilo krizno
upravljanje, kateri so bili pričakovani cilji ter kako in v kolikšni meri so
jih v posameznih državah uresničili, kakšne so bile družbene in ekonomske
posledice ter cena, pa tudi kako merijo in presojajo njihovo uspešnost, na
katere specifične ciljne populacije so bili usmerjeni, kako in koliko so
prispevali k uspešnejšemu zaustavljanju pandemije in njenemu premagovanju,
kakšni so njihovi prispevki k izhodu iz krize in k zasnovi novih razvojnih
konceptov ter mehanizmov in sistemov, ki bodo prispevali k boljši
pripravljenosti in odpornosti družb na soočanje z morebitnimi podobnimi
epidemijami, pandemijami in podobnimi krizami ter kako bodo izboljšali
potrebne kapacitete. Osrednji namen tega tematskega sklopa je na podlagi
raziskovalnih rezultatov oblikovati usmeritve, priporočila in predloge, ki
bi slovenski državi omogočili, da se v prihodnosti uspešno sooča s podobnimi
izzivi.
Tematika E:
Etične, pravne in druge družbene dimenzije poseganja v človekove
pravice in temeljne svoboščine ter problemi sorazmernosti njihovega omejevanja
glede na različne nevarnosti in grožnje v okviru pandemije COVID-19, glede na
izjavljene cilje in pričakovane rezultate ter glede na dejanske posledice
Opis tematike E:
Že v preteklih krizah, kot so bili grožnja terorizma,
ekonomska kriza in intenzivni množični migracijski in begunski tokovi, so
oblasti pogosto med ukrepi, ki naj bi učinkovito prispevali k večji varnosti
ljudi in družb, k njihovi stabilnosti in razvoju, uporabile pristope,
strategije in ukrepe, ki so na različne načine omejevali človekove pravice
in svoboščine. Praviloma so ljudem pojasnjevali, da se morajo odreči
določenim pravicam in svoboščinam ter sprejeti njihovo omejevanje, da bi se
lahko uspešneje spopadli z izzivi, da bi zagotovili boljšo varnost in
stabilnost, hkrati pa so zatrjevali, da so ti ukrepi in omejitve začasni in
omejeni ter bodo po koncu kriz odpravljeni. Raziskave kažejo, da se te
obljube in zagotovila večinoma niso uresničili, ukrepi in omejitve pa so
postali trajni. Podobno reakcijo držav in oblasti zaznavamo tudi ob krizi,
povezani s pandemijo COVID-19. Namen raziskovanja je proučiti etične, pravne
in druge družbene dimenzije tovrstnih omejevalnih ukrepov, njihovo dejansko
učinkovitost ter njihov vpliv na družbeni razvoj in demokracijo v posameznih
okoljih, zlasti pa razviti stroge kriterije in ustrezne demokratične
postopke za presojo in sprejem takšnih ukrepov.
Raziskave morajo izhajati iz področja in ekspertize raziskovalnega programa,
za katerega prijavitelj odda prijavo na javni poziv.
Raziskave morajo biti povezane s pandemijo, biologijo, zdravljenjem ali
preprečevanjem COVID-19 ali s krepitvijo sposobnosti družb za soočanje s
podobnimi krizami, kar bo upoštevano v postopku ocenjevanja prijav.
- Subjekti javnega poziva
Javni poziv je namenjen javnim raziskovalnim organizacijam (javnim
raziskovalnim zavodom ter univerzam in samostojnim visokošolskim zavodom, ki jih
je ustanovila Republika Slovenija; v nadaljevanju: JRO) in raziskovalnim
organizacijam s podeljeno koncesijo za izvajanje raziskovalnega programa (v
nadaljevanju: RO s koncesijo), ki imajo za leto 2020 odobreno financiranje
raziskovalnih programov.
Agencija poziva matične raziskovalne organizacije (JRO in RO s koncesijo), ki
so kot upravičen subjekt javnega poziva opredeljene v prejšnjem odstavku, da
oddajo prijavo na javni poziv. Na javni poziv je možno oddati tudi prijavo za
raziskovalni program, za katerega je na podlagi poziva agencije k možnosti
prilagoditve ali preusmeritve raziskav v obstoječem obsegu financiranja
raziskovalnega programa z dne 31. 3. 2020 matična raziskovalna organizacija
posredovala izpolnjen obrazec Program dela raziskovalnega programa (pandemija
COVID-19), če v primeru odobritve dodatnih sredstev tega javnega poziva ne bo
prišlo do dvojnega financiranja istih raziskav.
Prijava matične raziskovalne organizacije se šteje kot prijava za vse
izvajalce posameznega raziskovalnega programa.
- Opredelitev tematike - pogoj
Prijavitelj lahko v prijavi navede le eno od tematik, navedenih v 2. točki
javnega poziva.
Če prijavitelj v prijavi ne bo označil tematike ali bo označil več kot eno
tematiko, se zaradi neizpolnjenega pogoja iz prejšnjega odstavka prijava ne
posreduje v ocenjevanje, prijava pa se zavrne s sklepom direktorja agencije.
- Elementi ocenjevanja prijav
Za ocenjevanje prijav na tematikah, opredeljenih v 2. točki javnega poziva,
se uporabljajo kriteriji iz drugega odstavka 33. člena pravilnika o postopkih
oziroma drugega odstavka 67.a člena pravilnika o postopkih, in sicer:
- Znanstvena, tehnološka oziroma inovacijska odličnost,
- Potencialni vpliv zaradi razvoja, razširjanja in uporabe pričakovanih
rezultatov raziskav,
- Kakovost in učinkovitost izvedbe in upravljanja.
Za ocenjevanje prijav po kriteriju »Znanstvena, tehnološka oziroma
inovacijska odličnost« se uporabljajo naslednji kazalniki:
- Ustreznost naslavljanja pomembnih raziskovalnih izzivov (kazalnik 4.1.);
- Jasnost koncepta, vključno z interdisciplinarnim vidikom, in ustreznost
ciljev (kazalnik 4.3);
- Izvirnost zamisli (kazalnik 4.4.).
Za ocenjevanje prijav po kriteriju »Potencialni vpliv zaradi razvoja,
razširjanja in uporabe pričakovanih rezultatov raziskav« se uporabljata
naslednja kazalnika:
- Potencialni vpliv na razvoj na področju gospodarstva, družbenih in
kulturnih dejavnosti (kazalnik 5.1.);
- Pomen za razvoj znanosti oziroma stroke (kazalnik 5.4.).
Za ocenjevanje prijav po kriteriju »Kakovost in učinkovitost izvedbe in
upravljanja« se uporablja naslednji kazalnik:
- Izvedljivost znanstvenega pristopa (kazalnik 6.3.).
Merila za ocenjevanje prijav so definirana v metodologiji (v poglavju H.
Raziskovalni programi, točka VIII. Elementi ocenjevanja prijav pri tematskih
pozivih).
Največje število točk, ki jih prijava lahko dobi za posamezni kriterij je
5,0. Vsak kriterij se oceni z oceno od 0 do 5 na pol točke natančno.
- Ocenjevanje in izbor prijav
Ocenjevanje in izbor prijav, vključno z določitvijo povečanega obsega
financiranja raziskovalnih programov, bo agencija izvedla na način in po
postopku, opredeljenem v 67.a členu pravilnika o postopkih, Metodologiji
ocenjevanja prijav za razpise, št. 6319-2/2013-38 z dne 5. 6. 2017 – uradno
prečiščeno besedilo, 6319-2/2013-39 z dne 11. 12. 2017, 6319-2/2013-40 z dne 22.
1. 2018, 6319-2/2013-41 z dne 1. 2. 2018, 6319-2/2013-42 z dne 12. 2. 2018,
6319-2/2013-43 z dne 5. 3. 2018, 6319-2/2013-44 z dne 14. 5. 2018,
6319-2/2013-45 z dne 20. 6. 2018, 6319-2/2013-46 z dne 9. 7. 2018,
6319-2/2013-47 z dne 17. 8. 2018, 6319-2/2013-48 z dne 18. 10. 2018,
6319-2/2013-49 z dne 19. 11. 2018, 6319-2/2013-50 z dne 17.12. 2018,
6319-2/2013-57 z dne 4.2. 2019, 6319-2/2013-52 z dne 18. 2. 2019, 6319-2/2013-53
z dne 13. 5. 2019, 6319-2/2013-54 z dne 14. 10. 2019, 6319-2/2013-55 z dne 28.
10. 2019, 6319-2/2013-56 z dne 2. 12. 2019, 6319-2/2013-57 z dne 3. 2. 2020 in
6319-2/2013-58 z dne 18. 5. 2020 (v nadaljevanju: metodologija) in javnem
pozivu.
6.1. Ocenjevalni postopek
Ocenjevalni postopek izvajata Občasno strokovno telo za ocenjevanje
raziskovalnih programov v zvezi s pandemijo COVID-19 (v nadaljevanju: OST), ki
ga imenuje Znanstveni svet agencije (v nadaljevanju: ZSA), in panel. Panel, ki
ga imenuje direktor agencije, sestavljajo člani OST ter tuji člani panela s
seznama recenzentov agencije, ki jih predlaga OST.
Vsako prijavo raziskovalnega programa ocenita najmanj dva člana panela, pri
čemer mora posamezno prijavo oceniti najmanj en tuji član panela. Član panela
prijavo ocenjuje po posameznih kriterijih ocenjevanja, navedenih v 4. točki
javnega poziva, tako da izpolni ocenjevalni obrazec, ki vsebuje številčne ocene.
Član panela k številčni oceni za vsak posamezen kriterij poda tudi opisno oceno,
v kateri navede razloge za dodeljeno oceno.
Na plenarni seji panel najprej uskladi ocene posameznih prijav raziskovalnih
programov. Oceno prijave panel uskladi tako, da za vsak posamezen kriterij poda
usklajene številčne in opisne ocene, seštevek teh ocen pa predstavlja skupno
oceno prijave. Po uskladitvi ocen prijav panel oblikuje predlog prednostnega
seznama prijav, vključno s predlogom višine finančnih sredstev.
Pri oblikovanju predloga prednostnega seznama prijav panel hkrati upošteva,
da se v postopek za določitev obsega financiranja oziroma izbora prijav lahko
uvrsti prijava raziskovalnega programa, ki v postopku ocenjevanja prijav pri
vsakem kriteriju ocenjevanja prijav doseže oceno najmanj 3,0 točke. Prijava, ki
v postopku ocenjevanja pri kateremkoli kriteriju ocenjevanja ne doseže ocene
najmanj 3,0 točke, se na predlog ZSA zavrne s sklepom direktorja ali v primeru
RO s koncesijo z odločbo ministra, pristojnega za znanost.
Pri oblikovanju predloga prednostnega seznama prijav panel razvrsti prijave
znotraj obeh skupin tematik iz 2. točke javnega poziva, in sicer po padajočem
vrstnem redu skupne ocene prijave, pri čemer za vsako tematiko iz 2. točke
javnega poziva na prednostni seznam uvrsti najmanj dve prijavi z najvišjo skupno
oceno prijave.
Na plenarni seji panela sodeluje tudi opazovalec, ki ga imenuje ZSA.
6.2. Izbor prijav in določitev povečanega obsega financiranja
Letni obseg povečanja financiranja raziskovalnih programov znaša po predlogu
prijavitelja 40.000 EUR, 80.000 EUR ali 120.000 EUR. Panel pri oblikovanju
predloga prednostnega seznama prijav, ki vključuje tudi predlog višine finančnih
sredstev za posamezne prijave, ki jih predlaga v financiranje, upošteva
razpoložljiva sredstva javnega poziva. Če raziskovalni program, ki je upravičen
do dodatnega financiranja, izvaja več RO, se dodatna sredstva dodelijo v skladu
z delitvijo, ki jo prijavitelj navede v prijavi. Dodeljena sredstva bodo v
skladu s ceno ekvivalenta polne zaposlitve za leto 2020 preračunana v
raziskovalne ure in zaokrožena navzdol na celo raziskovalno uro.
Predlog prednostnega seznama prijav, vključno s predlogom višine finančnih
sredstev, ki ga oblikuje panel, OST pošlje v obravnavo ZSA, ki na tej podlagi
sprejme predlog sklepa o izboru prijav. Na podlagi predloga sklepa ZSA za JRO
direktor agencije sprejme obrazložen sklep o izboru prijav in prijaviteljem JRO
izda individualno obvestilo o rezultatih javnega poziva. Odločbo o dodatnem
financiranju za RO s koncesijo na predlog ZSA sprejme ministrica, pristojna za
znanost, v skladu z določbami podzakonskega akta, ki ureja koncesijo za
izvajanje javne službe na področju raziskovalne dejavnosti.
Če raziskovalni program izvaja več RO, povečan obseg financiranja izvajalci
raziskovalnega programa ne morejo prerazporejati iz ene v drugo RO.
- Okvirna višina sredstev javnega poziva
Predvideni obseg razpoložljivih sredstev za povečanje financiranja
raziskovalnih programov za leto 2020 znaša 3.000.000 EUR, od tega znaša obseg
razpoložljivih sredstev za prvo skupino tematik iz 2. točke javnega poziva
2.400.000 EUR, za drugo skupino tematik pa 600.000 EUR.
Javni poziv bo realiziran skladno s proračunskimi možnostmi. Dodeljena
sredstva se štejejo med sredstva za financiranje raziskovalnih programov.
- Obdobje financiranja
Financiranje raziskovalnih programov v povečanem obsegu sredstev se izvede za
leti 2020 in 2021.
- Pozivna dokumentacija in pravne podlage
Pozivna dokumentacija in pravne podlage vsebujejo naslednje:
- Zakon o raziskovalni in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št.
22/06-uradno prečiščeno besedilo 1, 61/06-ZDru-1, 112/07, 9/11,
57/12-ZPOP-1A, 21/18-ZNOrg in 9/19);
- Pravilnik o postopkih (so)financiranja in ocenjevanja ter spremljanju
izvajanja raziskovalne dejavnosti (Uradni list RS, št. 52/16, 79/17, 65/19
in 78/20);
- Pravilnik o koncesiji za izvajanje javne službe na področju raziskovalne
dejavnosti (Uradni list RS, št. 48/03, 20/14, 56/16 in 67/17);
- Metodologija ocenjevanja prijav za razpise, št. 6319-2/2013-38 z dne 5.
6. 2017 – uradno prečiščeno besedilo, 6319-2/2013-39 z dne 11. 12. 2017,
6319-2/2013-40 z dne 22. 1. 2018, 6319-2/2013-41 z dne 1. 2. 2018,
6319-2/2013-42 z dne 19. 2. 2018, 6319-2/2013-43 z dne 5. 3. 2018,
6319-2/2013-44 z dne 14. 5. 2018, 6319-2/2013-45 z dne 20. 6. 2018,
6319-2/2013-46 z dne 9. 7. 2018, 6319-2/2013-47 z dne 17. 8. 2018,
6319-2/2013-48 z dne 18. 10. 2018, 6319-2/2013-49 z dne 19. 11. 2018,
6319-2/2013-50 z dne 17. 12. 2018, 6319-2/2013-51 z dne 4. 2. 2019,
6319-2/2013-52 z dne 18. 2. 2019, 6319-2/2013-53 z dne 13. 5. 2019,
6319-2/2013-54 z dne 14. 10. 2019, 6319-2/2013-55 z dne 28. 10. 2019,
6319-2/2013-56 z dne 2. 12. 2019, 6319-2/2013-57 z dne 3. 2. 2020 in
6319-2/2013-58 z dne 18. 5. 2020;
- Obrazec ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava/2020: Prijava za povečanje
financiranja raziskovalnega programa (COVID-19), priponka
ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava-2020-program-dela-slo: Program dela za
dodatna sredstva (v slovenskem jeziku) in priponka
ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava-2020-program-dela-ang: Program dela za
dodatna sredstva (v angleškem jeziku).
Navedeni dokumenti in pravne podlage so sestavni del pozivne dokumentacije in
so objavljeni na spletni strani agencije (http://www.arrs.si/sl/razpisi/).
- Prijava na javni poziv
Prijava mora biti oddana na predpisanem obrazcu: Obrazec
ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava/2020.
K prijavnemu obrazcu mora prijavitelj priložiti program dela za dodatna
sredstva v slovenskem (ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava-2020-program-dela-slo) in
angleškem jeziku (ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava-2020-program-dela-ang), in sicer
v ločenih priponkah.
V slovenski različici priloge k prijavi
(ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava-2020-program-dela-slo) mora prijavitelj, ki je na
poziv agencije k možnosti prilagoditve ali preusmeritve raziskav v obstoječem
obsegu financiranja raziskovalnega programa z dne 31. 3. 2020 kot matična
raziskovalna organizacija posredoval izpolnjen obrazec Program dela
raziskovalnega programa (pandemija COVID-19) (v nadaljevanju: prilagojen program
dela), izpolniti tudi 9. točko, ki ni predmet ocenjevanja prijave in v kateri
opredeli ali se bo vsebina prilagojenega programa dela namesto v obstoječem
obsegu financiranja izvedla v okviru povečanja financiranja raziskovalnega
programa, če bo prijava na javni poziv izbrana v financiranje.
10.1. Način, oblika in rok za oddajo prijav
Matična raziskovalna organizacija, ki v letu 2020 izvaja raziskovalni
program, odobren s strani agencije oziroma z veljavno koncesijsko odločbo, lahko
na javni poziv posreduje prijavo za povečanje financiranja raziskovalnega
programa. Če se raziskovalni program izvaja na dveh ali več RO, prijavo odda le
matična raziskovalna organizacija, pri čemer vodja raziskovalnega programa in
zakoniti zastopnik prijavitelja (matične RO) s podpisom prijave zagotavljata, da
so o oddaji prijave za povečanje financiranja raziskovalnega programa seznanjeni
in se z njo strinjajo vsi izvajalci raziskovalnega programa.
10.2. Izpolnjevanje prijave na spletnem portalu agencije
eObrazci
Prijavni obrazec se izpolnjuje na spletnem portalu agencije eObrazci (v
nadaljnjem besedilu: spletni portal).
Spletni portal lahko uporabljajo raziskovalci, vpisani v evidence agencije,
skrbniki spletnega portala prijavitelja, zakoniti zastopniki prijavitelja,
pooblaščenci zastopnikov prijavitelja in dodatni uporabniki.
Prijava na spletni portal je možna na dva načina:
-
z digitalnim potrdilom (SIGEN-CA, SIGOV-CA, NLB-CA, POSTArCA ali
HALCOM-CA),
-
z uporabniškim imenom in geslom (raziskovalci lahko geslo za prijavo
pridobijo sami s spletnega portala, ostalim uporabnikom geslo dodeli skrbnik
eObrazcev prijavitelja ali agencija).
10.3. Oddaja prijav – način, oblika in rok
Prijavo na javni poziv se lahko odda v eni od oblik, določenih v točki 10.4.
(elektronska prijava s kvalificiranim digitalnim podpisom) ali točki 10.5. (v
elektronski obliki brez kvalificiranega digitalnega podpisa in tiskana prijava).
Prijaviteljem svetujemo, da prijav ne oddajajo zadnji dan pozivnega roka, ker
lahko pride do preobremenjenosti strežnika.
10.4. Oddaja prijave s kvalificiranim digitalnim podpisom
Prijava se izpolni in odda na obrazcu Prijavna vloga
ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava/2020 na spletnem portalu agencije eObrazci. Oddana
prijava je popolna, če je opremljena z obema digitalnima podpisoma (zakoniti
zastopnik oziroma pooblaščena oseba prijavitelja in vodja raziskovalnega
programa).
Prijava mora biti oddana do vključno 16. 6. 2020 do 14:00. Prijava z
digitalnim podpisom se šteje za pravočasno, če je izpolnjena in opremljena z
obema digitalnima podpisoma na spletnem portalu agencije eObrazci do vključno
16. 6. 2020 do 14:00.
10.5. Oddaja prijave brez kvalificiranega digitalnega podpisa
V primeru, ko prijavitelj (zastopnik oziroma pooblaščena oseba prijavitelja)
in/ali vodja raziskovalnega programa nimata kvalificiranega digitalnega podpisa,
se prijava izpolni in odda v elektronski obliki kot digitalno nepodpisana na
spletnem portalu agencije eObrazci (obrazec Prijavna vloga
ARRS-RPROG-JP-COVID19-Prijava/2020) in v tiskani obliki, ki mora biti opremljena
z lastnoročnim podpisom zakonitega zastopnika oziroma pooblaščene osebe
prijavitelja in vodje raziskovalnega programa ter žigom prijavitelja.
Obe obliki prijave, elektronska brez digitalnega podpisa
in tiskana, morata biti vsebinsko popolnoma enaki.
Tiskano prijavo je treba dostaviti v zaprti ovojnici z oznako "NE ODPIRAJ –
PRIJAVA - POZIV ZA POVEČANJE RPROG 2020" ter z nazivom in naslovom prijavitelja,
na naslov: Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije,
Bleiweisova cesta 30, 1000 Ljubljana.
Prijava brez kvalificiranega digitalnega podpisa se šteje za pravočasno, če
je izpolnjena na spletnem portalu agencije eObrazci do vključno 16. 6. 2020 do
14:00 in v tiskani obliki prispe v glavno pisarno Javne agencije za raziskovalno
dejavnost Republike Slovenije prav tako do vključno 16. 6. 2020 do 14:00. Kot
pravočasna se šteje tudi prijava, oddana priporočeno na pošto v Sloveniji do
vključno 16. 6. 2020 do 14:00 (upošteva se poštni žig).
- Popolnost prijave
Prijava se šteje za popolno, če je oddana na predpisanih obrazcih in v
predpisani obliki (točka 10.4. ali točka 10.5. javnega poziva) ter vsebuje obe
zahtevani prilogi (v slovenskem in angleškem jeziku), kot določa javni poziv.
- Pogoji dopolnjevanja prijav
Dopolnjevanje prijave je možno v primeru manjših odstopanj od pozivne
dokumentacije, ki v skladu s postavljenimi kriteriji ocenjevanja prijav
raziskovalnih programov ne vplivajo na vsebino prijave ali ocenjevanje glede na
preostale prijave, ki so prispele na javni poziv.
- Datum odpiranja prijav
Komisija za odpiranje prijav bo 18. 6. 2020 ob 10:00 na sedežu agencije
odprla vse v roku dostavljene in pravilno označene prijave.
Nepravilno označenih in prepozno oddanih prijav komisija za odpiranje prijav
ne bo obravnavala.
Nepopolne prijave bodo obravnavane v skladu s pravilnikom o postopkih in
pravilnikom o koncesiji.
- Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega poziva
Prijavitelji bodo o rezultatih javnega poziva obveščeni predvidoma v juliju
2020.
- Kontaktne osebe
Vse dodatne informacije v zvezi s pozivom dobijo zainteresirani po telefonu
vsak delavnik od 9:00 do 12:00 ali preko elektronske pošte na Javni agenciji za
raziskovalno dejavnost Republike Slovenije, Bleiweisova cesta 30, 1000
Ljubljana.
Kontaktne osebe so Silvia Bodanec (tel. 01/400-59-34, e-naslov:
silvia.bodanec@arrs.si), Ernesta
Mlakar (tel. 01/400-59-74, e-naslov: ernesta.mlakar@arrs.si) in Urša Novak (tel. 01/400-59-40, e-naslov:
ursa.novak@arrs.si).
Številka: 6316-8/2020-5
Datum: 1. 6. 2020
Prof. dr. Blaž Zmazek,
v. d. direktorja
Pozivna dokumentacija in pravne podlage vsebujejo naslednje:
- Zakon o raziskovalni in razvojni
dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06-uradno prečiščeno besedilo 1,
61/06-ZDru-1, 112/07, 9/11, 57/12-ZPOP-1A, 21/18-ZNOrg in 9/19);
- Pravilnik
o postopkih (so)financiranja in ocenjevanja ter spremljanju izvajanja
raziskovalne dejavnosti (Uradni list RS, št. 52/16, 79/17, 65/19 in
78/20);
-
Pravilnik o koncesiji za izvajanje javne službe na področju raziskovalne
dejavnosti (Uradni list RS, št. 48/03, 20/14, 56/16 in 67/17);
- Metodologija ocenjevanja
prijav za razpise, št. 6319-2/2013-38 z dne 5. 6. 2017 – uradno
prečiščeno besedilo, 6319-2/2013-39 z dne 11. 12. 2017, 6319-2/2013-40 z dne
22. 1. 2018, 6319-2/2013-41 z dne 1. 2. 2018, 6319-2/2013-42 z dne 19. 2.
2018, 6319-2/2013-43 z dne 5. 3. 2018, 6319-2/2013-44 z dne 14. 5. 2018,
6319-2/2013-45 z dne 20. 6. 2018, 6319-2/2013-46 z dne 9. 7. 2018,
6319-2/2013-47 z dne 17. 8. 2018, 6319-2/2013-48 z dne 18. 10. 2018,
6319-2/2013-49 z dne 19. 11. 2018, 6319-2/2013-50 z dne 17. 12. 2018,
6319-2/2013-51 z dne 4. 2. 2019, 6319-2/2013-52 z dne 18. 2. 2019,
6319-2/2013-53 z dne 13. 5. 2019, 6319-2/2013-54 z dne 14. 10. 2019,
6319-2/2013-55 z dne 28. 10. 2019, 6319-2/2013-56 z dne 2. 12. 2019,
6319-2/2013-57 z dne 3. 2. 2020 in 6319-2/2013-58 z dne 18. 5. 2020;
- Prijavna vloga (in prilogi)
- Prijava za povečanje financiranja raziskovalnega programa (COVID
19):
- Priloga k B. točki prijavne vloge:
- Ocenjevalni list (v angleškem jeziku):
|